جشنواره ملی فیلم طلوع پارس در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی گفت: این مراسم امروز  با حضور مسئولان استانی و تعدادی از بزرگان سینمای ایران از جمله بهروز افخمی، داریوش فرهنگ، فرهاد توحیدی، مرجان شیرمحمدی و رحیم هودی از پیشکسوتان تئاتر و فیلم استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.حمیدرضا عوض دخت با بیان اینکه جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس در دو دوره برگزار شده است، افزود: در دوره گذشته هنرمندان ۱۸ استان در این جشنواره شرکت کردند که ۲۴۰ اثر در بخش‌های مختلف از جمله فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن، و فیلم‌نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار بخش بین‌الملل به جشنواره فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس اضافه شده است، افزود: با فراخوانی که همراه با جزییات آن در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره منتشر می‌شود هنرمندان سراسر دنیا در بخش فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
دبیر نخستین دوره بین‌المللی فیلم کوتاه داستانی گفت: جزئیات فراخوان شرکت در این جشنواره در بخش ملی نیز همزمان با رونمایی از پوستر جشنواره که اواخر این هفته در شیراز برگزار می‌شود اعلام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو بخش آزاد و بخش ویژه با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی برای گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و به ویژه دانشجویان و هنرمندان برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این جشنواره به نشانی www.toloofilm.com مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟